20 Nisan 2015 Pazartesi

HOTED’den Muhteşem Bahar Balosu


HOTED MUHTEŞEM BİR BALOYLA 2015 SEZONUNA START VERDİ

Hotel Kat Hizmetleri Eğitimi ve Dekorasyonu Derneği ( HOTED ) Alanya 18 Nisan Cumartesi akşamı Alaiye Resort Hotel’de gerçekleştirdiği geleneksel bahar balosuyla birlikte 2015 sezonunun startını verdi.
Onuncusu gerçekleştirilen baloya Alanya kaymakamı Dr Hasan Tanrıseven, Alanya belediye başkan yardımcısı Nazmi Yüksel, Antalya/Alanya koordinatör yardımcısı Nurettin Uludağ, Alanya turistik işletmeciler derneği ( Altid) yönetim kurulu üyesi Elvan Güneş, Hoted kurucusu, onursal başkanı ve başdanışmanı Hakan Halit Yeni,  Alanya kent  konseyi başkanı Nurhan Özcan, Altın kepçe turizm ve aşçılar derneği başkanı Nail Özden, Anadolu teknik müdürleri derneği başkanı Ali Baki Kazancı, eski Antalya Housekeeperlar derneği başkanı Ayşin Duran, Alanya Yiyecek içecek derneği ( AYİY-DER )başkanı ve yönetim kurulu üyeleri, turizmci Hasan uysal, Temiz Tv ve Cleaner Magazine dergisi Yönetim Kurulu Başkanı Hakkı Korkmaz. Doğu Anadolu housekeepıng eğitim derneği başkanı Rıdvan Aktaş basın mensupları, hoted üyeleri ve çok sayda hijyen firmalarının sahipleri ve yöneticileri katıldı.
Dernek başkanı Sema Yörütür’ün teşekkür konuşması ve derneğin bu güne kadarki çalışmalarını anlatmasıyla başlayan gecede, Alanya Kaymakamı Dr Hasan Tanrıseven , Elvan Güneş ve Hakan Halit Yeni birer konuşma yaptılar.
Kaymakam Dr Hasan Tanrıseven’’Turizmde hijyenin çok önemli olduğunu, hijyenin olmadığı bir yerde sağlıklı yaşamdan söz etmenin mümkün olmadığını, insan hayatının her noktasında hijyenin büyük önem arz ettiğini, hijyenin olmadığı bir yerde turizmden, özellikle geri dönüşüm turizminden söz etmenin mümkün olmadığını, housekeeperların ( Kat hizmetleri müdürleri ) yaptıkları işin ve housekeeperlık mesleğinin çok çok önemli olduğunu, bu anlamda housekeepıng çalışanları geri dönüşün turizminin en önemli teminatlarından biridir. Ayrıca turizm adına yapmış olduğunuz başşarılı çalışmalarınızdan dolayı sizleri tüm içtenliğimle kutluyorum ve başarılı çalışmalarınızın devamını diliyorum ’’dedi.
YENİ, KONTROLSÜZ BÜYÜME TÜM HIZIYLA DEVAM EDİYOR
Hakan Halit Yeni’’ Alanya’da kontrolsüz büyüme tüm hızıyla devam ediyor. Sürekli tesis yapılıyor dolayısıyla pasta bölünüyor ve otellerdeki doluluk, yüksek sezonda dahi yüzde yüze ulaşamıyor. Sonrada diyorlar ki ‘’ otellerimizi dolduramıyoruz turizm kötüye gidiyor’’ Turizmin kötüye falan gittiği yok. Turizm hep aynı turizm, rakamsal girdilerde bir düşüş yok aksine azda olsa yükseliş oluyor. Bu kontrolsüz büyümenin bedelidir. Sürekli tesis yapımının önüne geçilmezse, bu gün yüksek sezonda gördüğümüz yüzde yüz doluluğu önümüzdeki yıllarda zor görürüz’ ’dedi.
ELVAN GÜNEŞ ELEMAN SIKINTISI HIZLA ARTIYOR
Alanya Turistik işletmeciler derneği ( Altid ) Yönetim kurulu Üyesi Elvan Güneş’’ Yeni’nin konuşmasına katılmamak mümkün değil, kontrolsüz bir büyüme var. Bu birçok sıkıntıyı da beraberinde getiriyor. Bunlardan en önemlilerinden biride rektörde çığı gibi büyüyen eleman sıkınsıdır ’’dedi.
PLAKETLERİ, HOTED ADINA BASIN MENSUPLARI VE DERNEK BAŞKANLARI TAKDİM ETTİ
Kaymakam Dr Hasan Tanrıseven, Alanya belediye başkanı, Altid, Hasan Uysal, Selim soylu, gecenin sponsoru Lever  Alanya bölge müdürü Cengiz Dik’e Alanya turizmi adına yapmış olukları çalışmalar ve hoted’e vermiş oldukları destek ve katkılarından dolayı plaket takdim edildi. Plaketleri Hoted adına basın mensupları ve sivil topluk kuruluşlarının başkanları takdim ettiler. Ayrıca derneğe kuruluş aşamasında madiği manevi desteğini esirgemeyen Hk müdürlerine teşekkür plaketi verildi.
Yeni’ye Van’dan ve İstanbul’dan plaket
Gecenin onur konukları arasında yer alan ve merkezi Van’da olan Doğu Anadolu housekeepıng eğitim derneği başkanı Rıdvan Aktaş ve İstanbul merkezli Temiz Tv, Cleaner Magazine dergisi Yönetim Kurulu Başkanı Hakkı Korkmaz, Hakan Halit Yeni’ye turizm ve housekeepıng camiası adına yürüttüğü başarılı çalışmalarından dolayı birer plaket takdim ettiler. Ayrıca dernek isim değişikliği nedeniyle Yeni’ye, yeniden onursal başkanlık ve başdanışmanlık beratı takdim edildi. Yeni, beratını Alanya Kaymakamı Dr Hasan Tanrıseven’den aldı. Daha sonra Hoted’in 3’sünü  Gerçekleştirdiği Kat şefliği kurslarında başarı elde eden 35 kursiyere sertifikaları takdim edildi. Konuşma ve plaket törenlerinin ardından gece, yerini canlı müzik eşliğinde eğlenceye bıraktı.


Cleaner Magazine Haber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder