12 Eylül 2015 Cumartesi

Palex Genel Müdürü Serkan Terzi;Sektörde hedefimiz KALİTE...


Islak hacim ekipmanlarının önde gelen şirketlerinden, Palex ’in genel müdürü Serkan Terzi ile Eylül-Ekim sayımıza özel keyifli bir röportaj gerçekleştirdik.
Şirketiniz  hakkında bilgi alabilir miyiz?
Zümrüt Kağıtçılık (Palex), 2004 yılında ıslak hacim ekipmanları üretmek amacıyla kurulmuştur. Otel, hastane, okul, fabrika, alışveriş merkezleri, benzin istasyonları ve buna benzer birçok alanda kullanılan sıvı sabunluklar, sensörlü ve manuel kağıt vericiler birçok model ve ürünle hizmet vermekteyiz.
Üretmiş olduğunuz ürünler, hangi özellikleri ile ön plana çıkıyor?
Ürünlerimiz estetik ve kaliteli olmasıyla ön plana çıkıyor. Üretim yaparken uygun hammaddeyi ve ekipmanı kullanmaya özen gösteriyoruz. Ayrıca müşteri memnuniyeti de bizim için çok önemli, üretimini gerçekleştirdiğimiz otomatik havlu makinası(21 cm) (25 cm paslanmaz)(21 cm paslanmaz) 2 yıl garantilidir.
Şirketinizin ürünleri hangi ülkelere ulaşmaktadır? 
Palex sektörde kalite odaklı ürünler üreterek bu anlamda yaklaşık 70 ülkeye ürünlerini ihraç ederek Türkiye Cumhuriyetinin kalkınmasına ,yurtdışı pazar payını artırarak katkıda bulunmaktadır.
Şirketinizi rakiplerinden farklı kılan unsurlar nelerdir ?
Endüstriyel temizlik sektöründeki gelişmeleri yakından takip ediyoruz. Hizmet ve lojistik anlamında her geçen gün kalitemizi artırmamız aranılan bir marka haline gelmemizi sağladı. Bu sebeple kalitemizden hiçbir zaman ödün vermediğimiz için rakiplerimizin her zaman önünde bulunmuşuzdur.
Sektör fuarları hakkında ki izlenimleriniz nelerdir?
Ülkemizdeki ve dünyadaki fuarları yakından takip ediyoruz ve birçok fuarda katılımcı olarak yerimizi alıyoruz. Sektör fuarları her geçen gün daha da gelişerek bilinçli bir şekilde yapılıyor. Hem ziyaretçilerin hem de katılımcıların ilgi ve alakası tatmin edici düzeyde.
Temizlik sektörünün geleceği hakkındaki değerlendirmelerinizi alabilir miyiz?
Geçtiğimiz yıllara göre incelendiğinde temizlik sektöründe çok ciddi atılımlar yapıldı ve yapılmaya devam ediliyor. Bu konuda hem tüketicilerin hem de üreticilerin bilinçlendiğini görüyoruz. Temizlik sektöründeki sıkıntılı dönemin her geçen gün azaldığını sektörün rahat bir durumda olduğunu düşünüyorum. Gerek yapılan eğitimler gerek yapılan fuarlar, bilinçli üreticiler ve tüketiciler önümüzdeki yıllarda da sektörün daha da güzel yerlere geleceğinin müjdecisidir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder