11 Ocak 2015 Pazar

DEÇA;Sektörde 34. yıl


DEÇA HİZMET GRUPLARINI TANIYABİLİRMİYİZ. ?
1980 yılında temizlik sektörüne başlayan firmamız unvan değişiklikleri ile 1988 yılında DEÇA A.Ş. olarak   34  yıldır müşterilerine uygun fiyatlarla , kaliteli bir hizmet vermeyi prensip ederek bugünlere gelmiştir. Türkiye genelinde Temizlik , İlaçlama, 5188 sayılı yasaya tabi Özel Güvenlik Hizmeti ve personel istihdamı ile personel  bordrolama hizmeti vermekteyiz.
KENDİNİZİ TANITIRMISINIZ? SEKTÖRE NASIL BAŞLADINIZ?
1980 Sivas doğumluyum. Bankacılık mezunuyum. Ancak kendi branşımı yapmaya fırsat olmadı. Temizlik sektörüne tesadüf olarak girdim. Hiç bilmediğim ve düşünemediğim bir  sektördü.
Firmamızın sahibi Sn. Ali Murat Çimen beyin  iş teklifi ile bu sektöre  başlamış oldum.   15 yıldır bu sektördeyim.Bu süre içersinde  firmamızın operasyon bölümü dahil olmak üzere diğer tüm departmanlarında vazife aldım. Şuan    DEÇA HİZMET GRUPLARININ     Pazarlama  Müdürü olarak  çalışmaya devam ediyorum…
FİRMANIZ  HANGİ SEKTÖRLERE VE KİMLERE HİZMET VERİYOR ?
Aliş veriş Merkezleri, Residanslar, İş kuleleri, Fabrikalar, Siteler , Oteller , Basın kuruluşları gibi yerlere hizmet vermekteyiz.
Müşterilerimiz ;
Arenapark, Armonipark, Viaport, Historia , Kayseripark , Vatan-Milliyet, Mall of İstanbul , İnanlar Terracefulya, Pelicanhill, Skyport, I-Bimsa , Sürmeli Otel , Bu Yaka gibi… Bunların dışında 60 noktaya daha hizmet vermekteyiz. Tüm bu yerlerde öncelikli amacımız temizlik hizmetini en iyi şekilde sunmaktır.
KALİTE POLİTİKANIZI TANIMLARMISINIZ ?
Kalite politikamız hizmet sektöründe olmanın bilinciyle hareket ederek , müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak ve çalışanlarımıza gerekli eğitimleri vermek  ile Teknolojiyi takip ederek yeniliklere  en acele şekilde ulaşmak. Ayrıca ; çalışanlarımızın iş güvenliğine en yüksek düzeyde tutmak ve sorunlu zamanlarında çalışanlarımıza destek vererek eleman sirkülasyonunu en az düzeyde tutarak kalitemizi en üst düzeye çıkarmak.
DEÇA HİZMET GRUPLARI BAŞARISINI NEYE BORÇLU ?
Başarımızı ; uzun yıllardır çalıştığımız müşteri portföyümüz ile bize kalıcı kalmamızı sağlayan merkez Ofis kadromuz ile dürüst ve özverili çalışanlarımıza borçluyuz. Ayrıca ;   her alanda ekipçe çalışmalarımıza ehemmiyet vererek sorunları paylaşarak,  elemanlarımız dahil olmak üzere 
müşterilerimizin memnuniyetine ehemmiyet vererek kalıcı olmasını sağlamak.





DEÇA’YI DİĞER FİRMALARDAN FARKLI KILAN NEDİR ?
Çok iyi  bir operasyon yönetimi   ile çalışanlarımızın iyi motive edilmesi ile  yaptığımız işin arkasında olmamız …
TEMİZLİK SEKTÖRÜNÜN SON DURUMU HAKKINDAKİ DEĞERLENDİRMENİZİ ALABİLİRMİYİZ ?
Benim görüşüm ; sektörün bugünkü durumu pek iç açıcı değil. Haksız rekabetler yüzünden  kar  edemeyen bir sektörün içinde günü kurtarma politikası izlemekte . Ümit ederim ki sektör işverenleri ve hizmeti alan işverenler bu kısır döngüye bir son verirler diye düşünüyorum.
SEKTÖRDEKİ EKSİKLER NELERDİR VE NASIL GİDERİLİR ?
En büyük eksiklik şuursuzca ve mantıksızca verilen tekliflerin bir son bulması ile sektör örgütlenmesinin bu haksızlığa bir çare olabilecek bir yapıya kavuşmasını sağlaması önemli bir eksikliği kapatacağı gibi sektörde karlı durumunun önünü açacaktır diye düşünüyorum.
SON OLARAK SÖYLEMEK İSTEDİKLERİNİZ ?
Herkese iş birliği içersinde bol karlı işler ve başarılar diliyorum. Cleaner Magazine de teşekkür ederim.


Cleaner Magazine Haber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder