19 Şubat 2015 Perşembe

TEM 333 Genel Müdürü NURAY KÜÇÜKAĞALAR;Sektörün iddialı portalı TEM333



Sektörün iddialı portalı TEM333

Sizi tanımak isteriz,kendinizden bahseder misiniz? 

İzmir de doğdum,halkla ilişkiler bölümünden mezun olduktan sonra,yönetim ve organizasyon bölümünde master yaptım.İşim gere-ği hemen hemen dünyanın görüp keşfetmediğim bölgesi kalmadı diyebilirim.Havacılık,tekstil,fuar,televizyon program yapımcılığı,görsel ve yazılı medya sektörlerindeki 25 yıllık iş kariyerimin birikim ve tecrübesiyle ;bugün iş ortağımla birlikte endüstriyel temizlik sektöründe medya yayıncılığı alanında faaliyet gösteriyor ve sektörde bir çok ilke imza atmaya devam ediyoruz.

 Bize biraz yeni projenizden bahseder misiniz? 

Endüstriyel temizlik sektörünün gözü kulağı olarak sektördeki üretici,tedarikçi,ithalat

ve ihracatçıları bü- yük bir çatı altında toplayarak;karşılıklı kazanç ve ticaretin

güvenilir bir ortamda yapılması- nı sağlayacak olan büyük ve uluslararası bir e-ticaret

portalı hayata geçiriyoruz.

Bu projeyi nasıl ve neden hayata geçiriyorsunuz? 

Endüstriyel temizlik sektörünün tv,gazete,dergi olarak tüm mecralarında yer almak;

sektörün nabzını tutmak adına grubumuza önemli bir ayrıcalık kazandırmakta;buna

farklı sektörlerdeki global deneyimler de eklenince doğal olarak sektöre çok daha

geniş bir açıdan bakabilmemiz mümkün oluyor.Çağımız hızlı,bilinçli,sistemli ve seri

hareket edenlerin başarıya ulaştığı bir çağ... Bizler de bu trioyu tüm sektörün

kazanabileceği bir projeye çevirdik..Kısa bir süre sonra da aktif hayata geçireceğiz.

Sizinle işbirliği içinde olmak sektöre ne kazandıracak, kısacası ışirket ve markalar 

niye sizinle iş- birliğine girmeli? 

Daha önce de belirttiğim gibi yıllardır sektörün nabzını tuıtan bir medya

grubuyuz;istikrarımız rakiplerimiz olmasına rağmen başarı ile devam etmekte,haliyle

bu durum bizlere güven olarak da geri dönüyor.Yani sektöre bizi tanıyın;biz buyuz

demek gibi bir zaman kaybımız yok;GÜVEN ve BİLİNİLİRLİK temelinin çok

önceden atılmış olması projemize büyük bir sermaye; ama daha önemlisi ciddi bir

zaman tasarrufu sağlayacak.Böylelikle sanal satıştaki ‘’dokunmadan almam’’

psikolojisini de önemli bir şekilde yok etmiş olacak.Ayrıca medya kuruluşu olmamız

sektöre tarafsız bakabilmemizi sağladığından adaletli bir rekabet ortamını da en

ekonomik fiyatlarla sağlayabileceğiz.

Hedefleriniz ve beklentileriniz neler? 

Öncelikle sektördeki haklı rekabet ve güvenimizi bu proje ile daha da sağ-

lamlaştıracağımıza güvenimiz tam;enerjik ve ekip ruhu ile çalışan bir grubumuz

var;pazar araştırmamız tam;yenilik ve değişikliklerden önce bizim haberimiz

oluyor;Tüm bu avantajlara rağmen beklentimiz e-ticaret de güven ve istikrar...güven

ve istikrar başarıyı oluşturur. Gerisi zaten gelir..BKM verilerine göre 2007 yılında

5.537.17 tl olan e-ticaret hacmi;2012 de 30.6 milyar tl a ulaşmıştır.Ve bu ivme son iki

yılda katlanarak büyümektedir.Bu da e-ticaretin şirketlere ve girişimcilere ne denli

kazanç ve bilinilirlik kazandırdığının bir diğer göstergesidir.

Endüstriyel temizlik sektöründe e-ticaretin risk ve avantajları nelerdir? 

Sektörün nabzını tutan bir konumda olduğumuz için riskleri avantaja çevirmemiz

bizim en büyük artımız.....Satış sonrası da hem üretici ve tedarikçimizin hem de

müşterimizin yanında olmamız ayrıca bir avantaj...

Buradan sektöre söyleyecekleriniz nelerdir?

Gelin hep birlikte gü- venli ve istikrarlı bir ortamda hep birlikte kazanalım ve

kazandıralım.Hem reklam hem ticaret hem güven ve istikrar sadece

www.tem333.com da...

Cleaner Magazine Haber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder