8 Haziran 2015 Pazartesi

Housekeeping Manager Ayşe AKSOY; Otelin Ev Sahibi;Housekeeper'dır...



Gazeteciliğin güzel bir yanıda böyle röportajlar sayesinde kıymetli insanlar tanıyorsunuz ve onlarla arkadaş hatta dost oluyorsunuz,nasıl zarif bir bayan,nasıl ince,hassas bir hanımefendi,
Eftalia Marin Resort Hotels Housekeeping Manager Ayşe AKSOY;

Kat Hizmetleri departmanını otelin ev sahibi olarak değerlendirebiliriz. Otel gelirlerinin önemli bir kısmını odalardan gelen gelirler oluşturur. Ev sahibi evini yani, otelini temiz, hijyenik,bakımlı, rahat, konforlu tutmakla yükümlüdür. Misafirler konakladığı sürenin önemli bir bölümünü odalarında geçirirler. Misafir odası ne kadar temiz, konforlu, rahatsa, kendisini evinde gibi hissederse tekrar aynı oteli tercih edecektir. Bir misafir memnun olduğu bir hizmeti 4 kişiyle, memnun olmadığı bir hizmeti ise 11 kişiyle paylaştığı istatistiklerle belirlenmiştir. Housekeeping Departmanı sadece otel konuk odaları değil, tüm genel alanların da temizlik, bakım ve dekorasyonundan da sorumludur. Dikkat ederseniz genel olarak oteller arasında fark yoktur. Benzer binayı, benzer kumsalı, aynı güneşi, kumu, sahili kullanırız. Burada önemli olan misafire verilen hizmetin yaratacağı farklılıklardır. Bazen bir gülümseme, bir jest o otelin imajını değiştirebilir. Misafirlerimize kendilerinin önemli oldukları hissini vererek, rahat temiz konforlu bir konaklama sağlamalarını amaçlıyoruz. Bu doğrultuda personelimize sürekli eğitimler veriyoruz.

Röportajımızın devamını www.cleanermagazine.net ve dergimizde 11/06/2015 tarihinden itibaren okuyabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder